Direktlänk till inlägg 26 februari 2013

Callunavias Mystery Knight "Baloo"

Av Linnea Kvarnström - 26 februari 2013 19:43

 



 

Igår kväll åkte Callunavias Mystery Knight med oss hem efter lite hundträning och vi

ska passa honom i två veckor medans hans familj är på semester i Thailand!

Baloo är Caspians halvbror, alltså samma pappa (Mistytrail Machiatto N'Paradise "Mocca") så det

ska bli så skoj att passa honom! =) Baloo och Caspian härjar runt här som vildar när dom busar!<3


Tillägnar denna videon till Baloo:


 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Linnea Kvarnström - 16 maj 2014 09:01


En bild på Sara med tre av valparna, Lancelot, gwen och Merlin. I onsdags var Sara här på besök och gosade med alla valparna. Nu är valparna sex veckor och nu är det bara fyra veckor kvar tills fem av dem flyttar till nya hem och den som stanna...

Av Linnea Kvarnström - 26 april 2014 10:59

Nu har valparna blivit registrerade på svenska kennelklubben med sina Merlin-avsnitt namn: Sweet Bishamons: 1. Lady Of The Lake "Freya" 2. Eye Of The Phoenix "Morgana" 3. Moment Of Truth "Arthur" 4. The Last Dragonlord "Merlin" 5. With All My ...

Av Linnea Kvarnström - 24 april 2014 14:41


Känner mig väldigt kreativ idag, badat två hundar (Pepsy och Contessa), funderar på om jag ska bada Caspian idag eller imorgon, ska iallafall ta en promenad först och sen får jag se hur jag gör med den saken, hmm...Valparna har hunnit bli tre veckor ...

Av Linnea Kvarnström - 19 april 2014 17:00

   

Ovido - Quiz & Flashcards